Zaloguj się, aby brać udział w dyskusjach na forum.

Boards >> Niusy >> Zmiany 24.05



Page: 1
Zmiany 24.05
by GM
Author 
GM

Profession: Knight
Level: 141

Posts: 21
Zmiany 24.05
Changelog: ( Zmiany zaczną obowiązywać od 24.05 04:10 )

- Dodana możliwość niszczenia pajęczyn/mebli etc wszystkimi dostępnymi broniami
- Poprawiony The Welter (spawn jajek, summony, leczenie się nawzajem)
- Poprawiony Hellflayer (ataki, loot)
- Poprawiony loot z Undead Gladiator
- Można od teraz zapytać Sand Niggera o mapę.
- Poprawiony Grimeleech (ataki, loot)
- Dodany system daily questów ( tablica ogłoszeń w ratuszu )

Nadchodzące prace:
W tym momencie trwają prace nad udoskonaleniem systemu daily questów, także prosimy o wszelkie uwagi kierować na forum.
Dodatkowo trwa testowanie i udoskonalanie npc Gilbersa odpowiadającego za Community Events. ( ten który w zeszłą niedzielę załatwił podwójny exp )
24.05.17 01:28:22
Katastroff

Profession: Royal Paladin
Level: 58

Posts: 2
Loot rate
Witam proponuje zwiekszyc Loot rate poniewaz szansa na wylocenie czegos wartościowego jest mniejsza niz trafienie 6 w Totku..
Ogolnie to kiepsko jest z zarabianiem na tym ots. Nic nie leci mimo spedzonego czasu na potworach co powoduje waste caly czas .. Przemyślcie to a raczej Zrobcie cos z tym wkoncu.. Pozdro!!
24.05.17 22:04:09
Milva

Profession: Master Sorcerer
Level: 200

Posts: 16
Może zanim skończę trzeciego taska na necro to jest 4500 zabitych necro to spadną pierwsze bohy xD trochę paranoja bo na rl częściej lecą.
24.05.17 23:19:52
GM

Profession: Knight
Level: 141

Posts: 21
Drop rate w rl tibii zmienił się diametralnie jeśli chodzi o nowe stwory. To cipsoft zwiększył szanse i dał o wiele więcej przedmiotów profitowych w nowych potworach, niż to było pełne wersje gry temu. My się trzymamy loot ratów z rl oczywiście przemnożonych. I farmienie na tibii 11 dli i necro jest mocno przereklamowane, od zawsze w rl tibii na tym był bardzo słaby loot i się chodziło tylko dla expa, a nie loota. Zresztą umówmy się, chodzenie na necro, gdzie tak naprawdę mogą wylecieć tylko bohy i to z małym procentem jest bez sensu w porównaniu do tego, że na takim hive leci z 5 innych itemów podobnej wartości co daje większą szanse na cokolwiek.
No i 3 sprawa, ludzie są przyzwyczajeni do ots z rate loot x4, gdzie nie zbiera się kasy, ani anty-wastów i tylko czeka na 10 pare bohów w godzinę, żeby potem sypać kasą na lewo i prawy. Według nas loot jest bardzo dobry i nie ma sensu go zmieniać.
24.05.17 23:37:53
Leslie Nielsen

Profession: Elite Knight
Level: 130

Posts: 11
Originally posted by Milva on 24.05.17 23:19:52:
Może zanim skończę trzeciego taska na necro to jest 4500 zabitych necro to spadną pierwsze bohy xD trochę paranoja bo na rl częściej lecą.


Jakim cudem, na poprzedniej edycji rp 150 lvl mialem około 3kk gp, teraz gram sobie knightem i mam 150 k. Niewiem jak wy gracie ale wprowadzenie zwiekszonego loota doprowadzi do 0 wartosci pieniadza, kazdy bedzie mial na blessy i chodzenie na top exp z sd. Zresztą jezeli brakuje kasy polecam najpierw zdobyc troche na mobach nastawonych na profit czy wykowywanie tasków przy okazji.

BTW loot jest x1.3 loota na rl.
25.05.17 00:37:53
Milva

Profession: Master Sorcerer
Level: 200

Posts: 16
Problem jest taki, że nikt nie gra. Wieczorami jak jest 15-20 online w szczycie to trudno 4voc-a złożyć. Na poprzedniej edycji miałem stałego 4voc-a to człowiek mógł rozdawać CC-ki w depo. Teraz ze stałej ekipy nikt nie gra, bo nie wiadomo kiedy kolejne kasowanie postaci.

Nie ma się co przechwalać kto ile miał na poprzedniej edycji. Wtedy to latałem w 4voc non-stop i miałem ponad 5kk w samej kasie, drugie tyle w itemach, bo każdy powrót z asur to był profit 30-50cc po zbiciu 2-3h staminy.
Prawda jest taka, że na wyższych lvlach czy to będzie loot x1.3 czy nawet x1 to i tak będzie się srało kasą tym bardziej jak załapie się jakiegoś ogarniętego 4voc, bo jest pare expów niezbalansowanych pod tym względem.
25.05.17 10:06:28
Edited by Milva
on 25.05.17 10:13:24
Katastroff

Profession: Royal Paladin
Level: 58

Posts: 2
Loot rate
Słuchaj ja tu nie mowie o zmianie loot rate na 4x bo nawet bym takiego nie chciał bo mając taki lootrate ludzie faktycznie olewają zbieranie kasy i czekają tylko na same wartościowsze rzeczy a ja tu mowie o maksymalnie na 2x żeby dało sie coś zlocic w nie dużym odstępie czasowym i być może z tego powodu grałoby więcej osób bo nie każdy jest tak dobrze ogarnięty jak Wy panowie co nie narzekacie i macie mnóstwo czasu żeby siedzieć na tibi i farmic kase.
Na większym lvl w teamie idzie dobrze kase zarobić z tym sie zgodze ale na niskim lvlu to jest porażka , w sumie mozna powiedziec ze trzebabylo by tylko robic taski na Cyclopy i na nich non stop siedziec zeby miec cos kasy
25.05.17 22:04:16


Pages:
1
Contentbox headline
Monster Pedestal and Players Online Box
10
Players Online